12 Eylül 2011 Pazartesi

Orhan Ölmez - Senden Vazgeçtim Dinle




Orhan Ölmez - Senden Vazgeçtim Şarkı Sözleri

Ben kendime yanmayı kestim anladım zamanla

Gül bahçesi yapmaya kalktım bir avuç samanla

x2


Olmayacak duaya amin dedim nerden bilirdim

Doğmayacak sabaha hevesle kendimden geçtim

x2

Boşver dedi kalbim kendimi azat ettim

Sonsuz sevecektim birazcık sevseydin

Ama senden vazgeçtim

Yangın yeri kalbim ne alevler söndürdüm

Dipsiz kuyularda ne ümitler büyüttüm

Ama senden vazgeçtim...

x2

Olmayacak duaya amin dedim nerden bilirdim

Doğmayacak sabaha hevesle kendimden geçtim

x2

Boşver dedi kalbim kendimi azat ettim

Sonsuz sevecektim birazcık sevseydin

Ama senden vazgeçtim

Yangın yeri kalbim ne alevler söndürdüm

Dipsiz kuyularda ne ümitler büyüttüm

Ama senden vazgeçtim...

Benden Vazgeçtim...