29 Nisan 2012 Pazar

Bülent Ersoy Şarkıları Dinle


Bülent Ersoy şarkıları listesi www.arabeskmuzikdinle.com tarafından eklenmiştir. 33 tane parça vardır iyi
dinlemeler!



LİSTEDEKİ ŞARKILAR..

Bir Ben Bir Allah Biliyor (Bülent Ersoy feat. Tarkan)
Üzdünüz Beni Yıllar - [Bülent Ersoy]
Hani Bizim Sevdamız (Bülent Ersoy)
BÜLENT ERSOY - YÜZÜNÜ GÖREMEM MP3
bülent ersoy - Baharı Bekleyen
Sen Beni Ömrünce Unutamazsın - [Bülent Ersoy]
Bülent Ersoy geceler 
Bülent Ersoy: Bir Tanrıyı birde beni sakın unutma
Bulent Ersoy - Donulmez Aksamin 10.12.06 - timomusic
BULENT ERSOY BEDUA
BÜLENT ERSOY-AYRILIK (Muhteşem)
BULENT ERSOY-YAKTI BENI
Bülent Ersoy Mini Konser - 2
Bülent-Ersoy-SefamOlsun
Bulent Ersoy Dogum Gunu
Bülent Ersoy - Şikayetim Var & İtirazım Var
Bülent Ersoy Isyan Ederim
Bülent Ersoy'dan muhtesem HICAZ ~ Pencereden Kar Geliyor ~
BULENT ERSOY COSKUN SABAH DUET
Bulent Ersoy - Sen gencligimin katilisin
Bülent Ersoy - Makber
Bülent Ersoy Burası Agora Meyhanesi
Bulent Ersoy Cile Bulbulum
Bulent Ersoy & Levent Kirca ~ Sanatcilarin ACILIM KAHVALTISI......
Bülent Ersoy-Geceler
Bülent Ersoy Cile Bulbulum
Bulent Ersoy-Senin olmaya geldim...
Bülent Ersoy Ölmeyen Şarkı Sanaz
Bülent Ersoy Sabaha Kadar
Bulent Ersoy-Sen gencligimin katilisin....
Bulent Ersoy ,Gidiyor musun
Ata Demirer-Bülent Ersoy