8 Mayıs 2012 Salı

Ebru Yaşar Şarkıları Dinle


Ebru Yaşar şarkıları listesi www.arabeskmuzikdinle.com tarafından eklenmiştir. 27 tane parça vardır iyi dinlemeler!

LİSTEDEKİ ŞARKILAR..

Gel Neredeysen (Ebru Yaşar)
Kararsızım (Ebru Yaşar)
Eğer (Ebru Yaşar)
Aşkımız Buraya Kadar (Ebru Yaşar)
EBRU YASAR HELALIM
Ebru Yaşar - Yeşillenirim
Ebru Yasar - Yeminim Var
EBRU YAŞAR ZEHİR OLUYOR Yok BÖYLE BİR PARÇA MUTLAKA DİNLEYİN
Seviyorum Seni (Ebru Yaşar)
ebru yasar atesten gömlek
Seni Anan Benim İçin Doğurmuş (Ebru Yaşar)
O Değil (Ebru Yaşar)
Sırtımdan Vurdu (Ebru Yaşar)
Ne Doktorlar Ne Mühendisler (Ebru Yaşar)
Ebru yaşar sen affetsen ben affetmem
Ebru Yasar 2008 - Atesim Var Külüm Yok
Ebru Yaşar - 2008 İçime Çeke Çeke
ebru yaşar geleceğim yanına
Ebru Yaşar-Vurulur Düşlerim
EBRU YAŞAR - KUŞLAR
Ebru Yaşar 2011 - Mutluluklar Dileriz Dinle
Ebru Yaşar Yasaksın Bana
Ebru yasar-dürüst olabilirdin
Yalan (Ebru Yaşar)
Ebru Yaşar - Bana Birşeyler Söyle
Ebru Yaşar Gözlerimde Gece Oldu ''2011''
Ebru Yaşar Zehir Oluyor Geceler